دیجیتال ساینیج چیست؟

با افزایش محبوبیت محتوای دیجیتال پویا، دنیای تجارت و تبلیغات نیز از تابلوهای دیجیتال تعاملی و در مقیاس بزرگ استقبال می­‌کند. اما تابلوی دیجیتال یا دیجیتال ساینیج چیست و چگونه می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید؟

 

دیجیتال ساینیج چیست؟

آخرین باری که یک صفحه نمایش پویا با اطلاعات پرواز در فرودگاه دیدید را به خاطر دارید؟ این تابلو نوعی تابلوی دیجیتال یا دیجیتال ساینیج است که همه جا در اطراف شما است.

دیجیتال ساینیج به فناوری‌های نمایشی مانند دیوارهای LED (یا دیوارهای ویدئویی)، نمایشگرها یا مانیتورهای LCD برای نمایش واضح صفحات وب، ویدیوها، مسیرها، منوهای رستوران، پیام‌های بازاریابی یا تصاویر دیجیتال اشاره دارد.

تابلوهای دیجیتال در موقعیت­‌های مختلف مثل فضاهای عمومی، موزه‌ها، مکان­‌های ورزشی، ساختمان‌های دانشگاهی، فروشگاه‌ها، فضاهای شرکتی و رستوران‌ها، برای ارائه مسیریابی، پیام‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات در فضای باز به کار می‌روند.

تابلوهای دیجیتال می‌توانند برای ارائه اطلاعات عمومی، انتقال ارتباطات داخلی یا به اشتراک‌گذاری اطلاعات محصول برای افزایش خدمات مشتری، تبلیغات و شناخت برند مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش قدرتمند برای تأثیرگذاری بر رفتار و تصمیم‌گیری مشتری است.

 

اکنون که می‌دانید دیجیتال ساینیج یا تابلو دیجیتالی چیست، به موارد مورد استفاده از آن نگاهی بیاندازید:

 

کاربردهای دیجیتال ساینیج:

 

تبلیغات با دیجیتال ساینیج

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج مکانی عالی برای ارائه تبلیغات برای محصولات، خدمات، رویدادها و فروش هستند. از آنجایی که صفحه‌های چندرسانه‌ای علاوه بر تصاویر گرافیکی، از ویدئو و انیمیشن استفاده می‌کنند، تابلوهای دیجیتالی می‌­توانند تبلیغات ثابت، نمایش محصول یا کلیپ‌های ویدیویی را ارائه دهند. فروشگاه­‌ها یکی از رایج‌ترین مکان‌هایی هستند که در آن تابلوهای دیجیتال را می‌بینید.

 

ارائه خدمات

در حالی که منوهای کاغذی یا نمایشگرهای ثابت هنوز رایج هستند، کسب‌و‌کارها می­‌توانند خدمات ارائه شده خود را به طور هنرمندانه در نمایشگرهای دیجیتال ارائه کنند. با تابلوهای دیجیتال، رستوران‌­ها، سالن‌­ها، تعمیرگاه‌­های خودرو و استدیوهای تناسب اندام می‌توانند محتوا و اطلاعات خود را روی دیوارها، پنجره‌ها یا یک صفحه دیجیتال خیره کننده ارائه دهند. 

 

دیجیتال ساینج یا تابلوی دیجیتال

 

نقل قول­‌های الهام بخش

دیجیتال ساینیج می‌­تواند یک تبلیغ نباشد. شما می‌­توانید با محتوای حاوی نقل‌قول­‌های معروف به مشتریان بالقوه خود روحیه و الهام بخشید. با نقل‌قول­‌های الهام بخش، می­‌توانید دیجیتال ساینیج خود را جذاب‌­تر کنید. مکان­‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، موسسات بهداشتی و سلامتی و دفاتر می‌‌­توانند از نقل‌قول­‌های الهام بخش برای افزایش بهره‌وری و ایجاد محیطی دلپذیر استفاده کنند.

 

فرم­‌ها و بازی‌­های تعاملی

آیا صفحه نمایش­‌های دیجیتال فقط محدود به نمایش اطلاعات خاص است؟ خیر، شما می‌­توانید به کاربران اجازه کنترل و تعامل با آن­‌ها را بدهید. با تابلوهای دیجیتال تعاملی، کاربران می­‌توانند محتوا را انتخاب کنند، بازی کنند و حتی در خبرنامه‌های ایمیلی مشترک شوند. از این طریق، می­‌توانید اطلاعات کلیدی (که برای بازاریابی خود از آن­‌ها استفاده می­‌کنید) از کاربران جمع آوری کنید.

 

جریان‌­ها و اخبار رسانه‌­های اجتماعی

دنیای آنلاین را با تابلوهای دیجیتال وارد دفتر کنید. صفحه‌ نمایش را با صفحه فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام خود همگام‌سازی کنید و آن را به صورت هنرمندانه­‌ای تنظیم کنید تا برند خود را به دنیای واقعی سوق دهید. با این کار طرفداران فرصتی برای مشاهده مشارکت خود در لحظه پیدا می‌کنند و محتوای شما به منبع اطلاعاتی تبدیل می‌شود.

 

یادداشت­‌های شرکت

به‌جای ارسال ایمیل یا یادداشت‌های کاغذی، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را از طریق صفحه‌نمایش‌های دیجیتال نصب‌شده در محل‌ حضور کارمندان از جمله سالن‌ها و راهروها به اشتراک بگذارید. این روش نه تنها سریع و کارآمد است، بلکه ارتباطات و روحیه محل کار را بهبود می‌بخشد. در مقایسه با اسناد متنی سنگین، مردم تمایل بیشتری به محتوای جذاب و بصری دارند.

 

تقویم و برنامه رویدادها

هتل‌ها، مراکز خرید، دانشگاه‌ها، دفاتر، پارک‌ها و کلینیک‌های بهداشتی می‌توانند از محتوای دیجیتال برای ایجاد تقویم‌‌هایی استفاده کنند که زمان برنامه‌ها و رویدادها را به اشتراک می‌گذارد. این کار باعث می­‌شود بازدیدکنندگان از فعالیت‌های روزانه مطلع شوند و در عین حال در وقت کارکنان شما که قبلاً صرف سؤالات مربوط به زمان برگزاری برنامه‌ها می‌شد، صرفه‌جویی شود.

  

نقشه­‌ها (شما اینجا هستید!)

بسیاری از سازمان‌های بزرگ نقشه‌های ثابتی دارند که مراجعه‌کنندگان را به مقصد هدایت می‌کند. با این حال، این نقشه‌ها انعطاف‌پذیری مطلوب را ارائه نمی‌­دهند. آن­‌ها باید هر زمان که تغییرات ایجاد می­‌شود به روز شوند و دوباره منتشر شوند و فقط اطلاعات ثابت و استاندارد شده را به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

نقشه‌های دیجیتال قابل اعتماد، همه‌کاره و مقرون‌به‌صرفه هستند. می‌توانید نقشه‌های خود را به‌روزرسانی کنید و از ابزارهای تعاملی که اطلاعات را بر اساس ورودی مشتری ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

 

دایرکتوری­‌ها

محتوای دیجیتال ساینیج یک منبع ضروری برای هر سازمان مدرن است. علاوه بر کمک به مردم برای یافتن راه خود، دایرکتوری‌­ها، دسترسی به آنچه را که نیاز دارند را برای آن‌­ها آسان می­‌کند.

با دایرکتوری‌های دیجیتال، کاربران برای یافتن پزشک یا مطب نیازی به تلاش زیاد ندارند. تنها چیزی که آن­‌ها نیاز دارند این است که یک نام وارد کنند، گزینه‌های خود را فیلتر کنند و فقط اطلاعات خاصی را که می­‌خواهند دریافت کنند.

 

پیام­‌های اضطراری

در مواقع اضطراری، باید سریعاً تمام کارکنان خود را مطلع کنید. با این حال، اگر استراتژی ارتباطی قابل اعتمادی ندارید، این کار می­‌تواند بسیار دشوار باشد. با کمک محتوای دیجیتال ساینیج، می‌توانید یک طرح جامع ارتباطی اضطراری ایجاد کنید و اطلاعات را بر روی صفحه‌های مختلف در سراسر سازمان خود به‌روزرسانی کنید. پیام‌های ایمنی و اضطراری مهم به سادگی و به طور موثر توزیع می‌شوند.

 

دیجیتال ساینج چیست؟

 

چگونه یک تابلوی دیجیتالی مناسب پیاده‌سازی کنیم:

اگر علاقه‌مند به پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج هستید، ابتدا باید چند مورد را در نظر بگیرید:

چند صفحه نمایش می­‌خواهید نصب کنید؟

چه نوع محتوایی را نمایش خواهید داد؟

بودجه شما چقدر است؟

زمانی که برای شروع کار آماده هستید، چندین مورد وجود دارد که باید برای شروع پروژه خود تهیه کنید:

سخت افزار: شامل صفحه نمایش، پایه‌ها، سیم‌کشی و سایر موارد

نرم افزار: شامل پخش‌کننده رسانه، سیستم مدیریت محتوا (CMS) و مدیریت دستگاه شما.

شبکه: چگونه دیجیتال ساینیج شما به سایر سیستم‌های شما از طریق Wi-Fi یا سیم متصل می‌شود.

محتوای دیجیتال: این شامل محتوایی است که بر روی صفحه نمایش شما نمایش داده می‌شود.

نصب و اجرا: پروژه‌های دیجیتال ساینیج باید توسط افراد حرفه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شوند، به خصوص اگر پروژه شما پیچیده‌ باشد.

جمع‌بندی:

تابلوهای دیجیتال کاربردهای متعددی برای مشاغل دارد، از بازاریابی گرفته تا اعلام برنامه‌­ها و نقشه­‌های راهیابی. با دیجیتال ساینیج، شما این قدرت را دارید که پیام خود را به شیوه‌ای زنده، سرگرم‌کننده و جذاب منتقل کنید. اگر به دنبال راه­‌هایی برای شروع نمایش پیام‌های تبلیغاتی، انرژی بخشیدن به تیم خود یا برجسته شدن در هر فضایی هستید، به تابلوی دیجیتال فکر کنید.

اگر برای انتخاب، نصب و راه‌اندازی تابلوهای دیجیتال مناسب کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان بینش‌مدیا می‌توانند امکان‌سنجی اهداف شما را شناسایی کرده، فناوری مناسب را پیشنهاد و آن را به درستی راه‌اندازی کنند.

نظر خود را بنویسید

  • هنوز نظری برای این پست ارسال نشده است. اولین نظر را شما ارسال کنید!

نظر خود را بنویسید