تبلیغ در سینماها

 

تبلیغات محیطی روش‌های گوناگون و متفاوتی دارد که در گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات و پیشرفت‌های فراوانی شده است. برای مثال امروزه بسیاری از برندها و کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند به جای تبلیغات کاغذی و سنتی قدیمی از تبلیغات تلویزیونی, اینترنتی، دیجیتالی و... بهره ببرند تا کاربران با داشتن یک تبلت یا گوشی هوشمند بتوانند این تبلیغات را به راحتی مشاهده کنند. یکی از این روش‌های جدید تبلیغات محیطی، تبلیغ در پرده سینماها است.
تبلیغات سینمایی، تبلیغات کوتاهی هستند که قبل از شروع فیلم پخش می‌شوند. این نوع تبلیغ یکی از کارآمدترین تبلیغات محیطی است و مزایای زیادی دارد. زیرا با توجه به استقبال گسترده خانواده‌ها، زوج‌های جوان و گروه‌های دوستانه از تماشای فیلم در سینماها به ویژه پردیس‌های سینمایی مخاطبین فراوان از گروه‌های مختلف امکان مشاهده تبلیغات را دارند.

از طرفی سکوت، تمرکز و انتظار برای شروع شدن فیلم، تاریکی و پرده عریض همه و همه امکان مشاهده کامل تبلیغات، تاثیر و ماندگاری آن در ذهن مخاطبان را افزایش می‌دهد.
تبلیغات سینمایی می‌تواند مقدم بر یک فیلم پرفروش یا یک فیلم هنری کوچک باشد. تماشاگران سینما طیف گسترده‌ای از جمعیت‌شناسی را در بر می‌گیرند، بنابراین در هنگام طراحی کمپین خود در نظر بگیرید که می‌خواهید تبلیغ شما به چه کسانی برسد. تیزر تبلیغاتی می‌تواند بسیار مرتبط با جمعیت‌شناسی خاص باشد، و دانستن اینکه چه جمعیتی احتمالاً فیلم را تماشا می‌کند، به شما اطمینان خواهد داد که تبلیغ شما توسط افرادی که به احتمال زیاد به مشتریان آینده تبدیل می‌شوند، دیده می‌شود.

بنابراین با اجرای کمپین تبلیغاتی با استفاده از تیزر تبلیغاتی در سینما می‌توانید توجه مخاطبین بی‌شماری را با استفاده از تجهیزات صوتی و تصویری بی‌ نظیری که در فضای سینما تعبیه شده به برند تجاری خود جلب کنید. ضمن اینکه امکان هدف‌گذاری برای تبلیغات شما نیز وجود دارد و می‌ توانید تبلیغات خود را بر اساس ژانر فیلم, منطقه و موقعیت مکانی سینما, شهر و استان, مخاطبین و… دسته‌ بندی و هدفمند کنید.

 

تبلیغ در سینما

 

قیمت تبلیغ در سینماها:

مانند بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی، هزینه تبلیغات در سینما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه‌ها به مدت زمان تبلیغ، تعداد صندلی‌ها و سالن‌هایی که تبلیغ خود را در آن نشان می‌دهید و فیلم‌هایی که تبلیغ شما با آن‌ها همراه می‌شود بستگی دارد. همه این عوامل طیف وسیعی را برای تبلیغ فیلم ایجاد می‌کنند.

در مقایسه با سایر تبلیغات محیطی مثل تبلیغات در مترو, تبلیغ در رادیو و تلویزیون, بیلبوردهای سطح شهر, روزنامه و مجله و…, قیمت تبلیغات در سینما هزینه پایین‌تری دارد.
در ادامه برخی از این سالن‌های سینما که امکان پخش تبلیغات را فراهم می‌کند معرفی خواهیم کرد:

نام سینما تعداد سالن          نشانی             
سینما آزادی 4 سالن تهران، چهارراه شهید بهشتی 
پردیس سینمایی ملت 4 سالن تهران، بزرگراه نیایش 
پردیس سینمایی زندگی 5 سالن تهران، آیت اله کاشانی 
پردیس سینمایی چارسو 5 سالن تهران، خیابان جمهوری 
پردیس سینمایی کوروش 12 سالن تهران، بزرگراه ستاری 
پردیس سینمایی مگامال 7 سالن  تهران، مترو اکباتان 
ایران مال 8 سالن تهران، انتهای همت غرب 
 پردیس شکوفه3 سالن تهران، میدان شهدا 
سینما ساویز کرج3 سالن کرج، گوهردشت 
سینما انقلاب تبریز1 سالن تبریز، خیابان امام 
سینما ایران شیراز1 سالن شیراز، خیابان کریمخان زند 
سینما اکسین اهواز 1 سالن اهواز، خیابان شریعتی 
سینما سیتی سنتر اصفهان 5 سالن سالن اصفهان، اتوبان دستجردی 
سینما اطلس مشهد 7 سالن مشهد، میدان حافظ 



اگر شما هم تصمیم به پخش تیزر تبلیغاتی برند خود در سینماها گرفته‌اید می‌توانید با کارشناسان بینش‌مدیا تماس بگیرید.