تبلیغ در نمایشگاه بین المللی

 

تبلیغ در نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران که در سال 1343 ساخته شده یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فضاهای نمایشگاهی کشور است. این نمایشگاه دارای مساحتی به اندازه 180 هکتار است که 120 هکتار آن فضای سرپوشیده با 38 سالن و 35 هکتار فضای سرباز دارد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، واقع در شمال تهران، حوالی منطقه جنوب‌شرقی دانشگاه شهید بهشتی است. نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد.
این نمایشگاه فرصت و موقعیت عالی برای تولیدکنندگان خارجی و داخلی فراهم می‌سازد که محصولات و خدمات خود را به مشتریان خاص خود معرفی و ارائه می‌کنند.
با توجه به جامعه متفاوت بازدیدکنندگان و مراجعان نمایشگاه این فضا محیطی مناسب و دارای پتانسیل برای تبلیغات است. از این رو مجریان تبلیغاتی، رسانه‌های متنوعی را در مکان‌های مختلف نمایشگاه بین المللی در نظر گرفته‌اند.
در ادامه به معرفی برخی از این رسانه‌های تبلیغاتی در نمایشگاه بین المللی می‌پردازیم:


1.اسپیس بنرهای نمایشگاه بین المللی

اسپیس بنر یکی از روش‌های قدیمی و رایج تبلیغات محیطی است که در فضاهای باز و حتی فضاهای بسته مانند سالن‌ها و نمایشگاه‌ها قابل اجرا است. اسپیس بنرها به صورت مسطح و خمیده قابل طراحی و اجرا هستند که این ویژگی باعث تمایز آن‌ها از سایر روش‌های تبلیغات محیطی می‌شود.
یکی از مزیت‌های قاب بنر یا همان اسپیس بنرها، نصب آسان و سریع است که برای تبلیغات محیطی بسیار مناسب می‌باشد.

 

      

 

2. بیلبوردهای نمایشگاه بین المللی:

قطعا یکی از پر بازدیدترین تبلیغات محیطی بیلبوردهای تبلیغاتی هستند که در نقاط مختلف نمایشگاه بین المللی نیز وجود دارند و برندهای مختلف می‌توانند تبلیغات خود را از طریق این بیلبوردها اکران کنند.

 


 

3.رادیو نمایشگاه:

اگر تا به حال در نمایشگاه‌های بین المللی حضور پیدا کرده باشید متوجه صداهایی که به صورت سراسری از بلندگوهای سراسر نمایشگاه‌ها پخش می‌شود، شده‌اید. این صدا، رادیوی نمایشگاه است که یکی از روش‌های تبلیغات محیطی در نمایشگاه‌ها محسوب شده و اهمیت بالایی دارد.
محتوای رادیو نمایشگاه به ۲ بخش تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی تقسیم می‌شود که صوت‌های غیرتبلیغاتی شامل پخش موزیک، اطلاع رسانی و مصاحبه با مراجعین و بخش تبلیغاتی آن مخصوص غرفه‌داران است که می‌توانند تبلیغات خود را به صورت صوت به گوش تمام بازدیدکنندگان برسانند.

 

4.بالن‌های تبلیغاتی نمایشگاه بین المللی:

بالن‌های تبلیغاتی نوعی از تبلیغات محیطی هستند که در فضاهای محتلف مثل نمایشگاه‌ها، ورودی سالن‌ها، افتتاحیه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. این بالن‌های تبلیغاتی که در ابعاد متنوع طراحی و تولید می‌شوند تاثیر خارق العاده‌ای در جلب توجه دارند.


 

5.لمپوست بنرهای نمایشگاه بین المللی:

لمپوست بنرهای تبلیغاتی سازه‌هایی مستطیل شکل برروی ستون‌های فلزی مانند چراغ‌های شهری در مکان‌های مختلف مانند بلوارها، نمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و ... هستند.

 


 

سایر تبلیغات محیطی موجود در نمایشگاه بین المللی عبارت اند:
استیکر کانتر، کانتر سمپلینگ، تبلیغات سیار و متحرک و...

 

               

همانطور که گفته شد در نمایشگاه بین المللی تهران سازه‌ها و روش‌های تبلیغات محیطی بسیار وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند متناسب با هدف و بودجه تبلیغاتی خود آن‌ها را انتخاب کنند.

کارشناسان بینش مدیا آماده ارائه مشاوره برای انتخاب رسانه تبلیغاتی مناسب کسب و کار شما در فضای نمایشگاه بین المللی هستند.