چگونه تبلیغات موثرتری داشته باشیم

چگونه تبلیغات موثرتری داشته باشیم

توجه به اصول می‌توان ما را یاری دهد که تبلیغات تاثیرگذارتری داشته باشیم، در هنگامی که می‌خواهید پیامی را به مخاطب برسانید هرچه روش شما هوشمندانه‌تر باشد نتیجه مطلوب‌تری دریافت می‌کنید.

زمانی که قصد دارید از تبلیغات استفاده کنید باید چیزی داشته باشید که تبلیغات حول آن محور تولید شود اگر موضوع جذابی نداشته باشید این تبلیغات بر مخاطب موثرنبود ومردم تمایلی ندارند که تبلیغ شما را مشاهده کنند و یا اجناس شما بخرند شما باید بر خدمت ویژه ای که رائه می‌دهید، به روز و شیک بودن تولیدات، خاص و تخصصی بودن خدمات یا محصولات، کیفیت و... تاکید کنید، آنها فاکتورهای هستند که شما می‌توانید براساس آنها اقدام به تبلیغات کنید.

تبلیغات با تکرار در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود و تکرار تبلیغات برای نتیجه بخش بودن آنها ضروریست اگر تبلیغات خود را تکرار نکنید مردم شما را فراموش می‌کنند تحقیقات نشان داد شما حداقل باید 5 بار تبلیغات کنید تا بتوانید مشتری را به سوی خدمات و محصولات خود جذب کنید. راه کار دیگری که می‌توانید در تبلیغات از آن استفاده کنید جملاتی است که به مخاطب القا کند که زمان روبه اتمام است ومهلتی ندارند، زیرا بسیاری از مردم با این ترفند ترغیب می شوند که ازآن محصول و یا خدمات استفاده کنند.

برای تاثیر گذار بودن از کلمات تحریک کننده استفاده کنید وسعی کنید براحساسات مشتری تکیه کنید، مردم اغلب با احساسات تصمیم می‌گیرند و بعد به صورت منطقی آن را توجیه می‌کنند زیرا موضوع مهم این است که احساسات تحت تاثیرحواس پنچ گانه فرد وارد مغزمی‌شود وما باید این حواس را درفروش به کار بگیریم. تحقیقات نشان داده پخش کردن موزیک های خاص واستفاده از بوهای ویژه ای و هر عاملی که بتواند در خریدار احساس بهتری ایجاد کند می‌تواند برتصمیمات خریدار تاثیر بگذارد و علاوه بر این عوامل محیطی، باید از کلمات تاثیرگذار هم استفاده کنیم، کلمات می‌توانند قدرت جادوی داشته باشند اگر در جای درست از آنها استفاده کنیم، آنها هدف ما را به ذهن مشتری القا می‌کنند. شما باید موجز و کوتاه بیان کنید و مشتری را وادار کنید که ادامه تبلیغات شما را هم دنبال کند و این زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید با یک عبارت کوتاه که در برگیرنده نیاز مشتری است با او صحبت کنید.

اگرمبلغ کمی تخفیف روی کالا وجود دارد آن را جمع کنید این باعث می‌شود خریدار تعداد بالاتری را تهیه کند، به طور مثال: اگر 15 درصد تخفیف وجود داشته باشد چون مبلغ برای خرید تعداد بالاتر زیاد به نظر می‌آید برای مشتری جذاب‌تر است. نکته دیگر این است که فقط کارهای را که می‌توانید انجام دهید تبلیغ کنید زیرا در غیر این صورت به ضرر شما خواهد بود زمانی که مشتری براساس تبلیغات به شما مراجعه می‌کند اگرشما نتوانید ادعای را که در تبلیغات کرده‌اید عملی کنید تبلیغات برای شما اثر معکوس داشته و به ضررکسب و کار شما تمام خواهد شد.

 

نظر خود را بنویسید

  • هنوز نظری برای این پست ارسال نشده است. اولین نظر را شما ارسال کنید!

نظر خود را بنویسید